قوانین استخدام سربازان وظیفه به صورت پیمانی 99
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان مشمول در این مقاله میخواهیم در خصوص قانون استخدام سربازان وظیفه به صورت پیمانی مطالبی بنویسیم و امیدوار هستیم این مقاله مورد رضایت وتوجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

قانون استخدام سربازان وظیفه به صورت پیمانی برای خدمت


‌ماده واحده - سربازان وظیفه‌ای که حین انجام خدمت زیر پرچم با داشتن حداقل گواهینامه دوره ابتدایی و با تعهد پنج سال خدمت پیمانی برای‌خدمت در مشاغل فنی و تخصصی مورد نیاز نیروهای مسلح شاهنشاهی استخدام گردند، تا دو سال از خدمت آنان در صورت انجام تعهد به منزله‌خدمت زیر پرچم محسوب خواهد شد و در صورتی که قبل از خاتمه مدت تعهد از خدمت نیروهای مسلح شاهنشاهی مستعفی و یا اخراج گردند‌چنانچه
مشمول معافیتهای قانونی نباشند حسب مورد تمام یا بقیه خدمت زیر پرچم را برابر قانون خدمت وظیفه عمومی انجام خواهند داد.

تبصره 1 - مشمولین این قانون از لحاظ ترفیع تا درجه سرجوخگی تابع مقررات ماده 32قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی بوده و در‌صورتی که در پایان مدت تعهد تمایل به ادامه خدمت در نیروهای مسلح شاهنشاهی داشته و مورد نیاز باشند در خدمت ابقاء و ترفیعات بعدی آنان تابع‌قانون اصلاح قانون ارتقاء درجه سرجوخه‌های ارتش به گروهبان سومی مصوب 52.3.23 و سایر مقررات مربوط خواهد بود.

تبصره 2 - حقوق و مزایای مشمولین این قانون به میزان حقوق و مزایای افراد و درجه‌داران مشابه در کادر ثابت نیروهای مسلح شاهنشاهی‌پرداخت می‌شود. ‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده و دو تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز یکشنبه 16 تیر ماه 1353 در جلسه فوق‌العاده روز دوشنبه‌هفتم مرداد ماه یک هزار وسیصد و پنجاه و سه شمسی به تصویب مجلس سنا رسید.‌




‌تبصره 1 - حداقل مدت توقف در درجه سرجوخگی برای آن عده از مشمولین این ماده که با مدرک تحصیلی دوره اول دبیرستان و پایان دوره راهنمایی‌استخدام گردیده‌اند دو سال محاسبه و منظور می‌شود.

‌تبصره 2 - آن عده از مشمولین این ماده که فاقد گواهینامه پایان دوره ابتدایی یا معادل آن می‌باشند حداکثر به درجه استواریکمی ممکن است ارتقاء‌یابند.

‌ماده 4 - حقوق و مزایای مشمولین این قانون به میزان حقوق و مزایای درجه‌داران مشابه در کادر ثابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پرداخت‌می‌گردد.

‌ماده 5 - پرداخت مابه‌التفاوت حاصله از اجرای این قانون موکول به تأمین اعتبار لازم در بودجه ارتش و ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و‌حقوق و مزایای متعلقه به موجب آن از تاریخ 1358.2.1 فقط برای آخرین درجه استحقاقی قابل پرداخت
خواهد بود. اعم از آنکه مشمولین این قانون‌در تاریخ مزبور در خدمت بوده و یا بازنشسته شده باشند.

‌ماده 6 - آن قسمت از مقررات قانون استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مقام عمل مغایر با مقررات این قانون باشد در مورد مشمولین این‌قانون اجراء نمی‌شود.  قانون فوق مشتمل بر ماده واحده شامل شش ماده و دو تبصره در جلسه روز دوشنبه هفتدی ماه یک هزار و سیصد و شصت مجلس شورایاسلامی‌تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

 

 

 

ماده 5 قانون نظام وظیفه عمومی ناجا


کلیه مشمولین قادر به خدمت و بلامانع، به خدمت دوره ضرورت اعزام می‌شوند و پس از فراگرفتن آموزش‌های نظامی لازم در ابتدای خدمت، بقیه خدمت دوره ضرورت را انجام می‌دهند. 
تعیین ترتیب تقدم و سهیمه‌بندی مشمولین وظیفه بین هر یک از نیروهای مسلح، توسط ستاد کل با تصویب فرماندهی کل صورت می‌گیرد.

تبصره 1: نحوه تامین سهمیه هر یک از نیروهای مسلح از مشمولین هر دوره، به وسیله کمیسیونی انجام می‌شود که از نمایندگان نیروهای مزبور به ریاست رئیس سازمان تشکیل می‌گردد.

تبصره 2: سپاه می‌تواند مشمولین مورد نیاز خود را در هر دوره طبق ضوابط خاص پذیرش سپاه، از بین بسیجیان دارای برگه اعزام به خدمت به میزان سهمیه‌ای که ستاد کل تعیین می‌کند، انتخاب نموده و در سیستم جامع ثبت نماید و این مشمولین برای انجام خدمت وظیفه عمومی در اختیار سپاه قرار می‌گیرند.

تبصره 3: نیروهای مسلح می‌توانند مشمولین متخصص مورد نیاز خود را در سطح کارشناس و بالاتر به میزان سهمیه‌ای که ستاد کل تعیین می‌کند به عنوان مشمول خاص از ستاد کل درخواست نمایند.

تبصره 4: مشمولین وظیفه از تاریخ اعزام از سوی واحدهای وظیفه عمومی ناجا به عنوان کارکنان وظیفه یگان تعیین شده، محسوب می‌شوند.
ماده 6 قانون نظام وظیفه عمومی ناجا:

قانون خدمت نیروی انسانی ،درمانی و بهداشتی مصوب 1358/09/24 شورای انقلاب و الحاقیه ها و اصلاحیه های بعدی آن ابقاء و مشمولین مذکور در آن قانون پس از طی دوره آموزش مقدماتی نظامی بعد از تامین نیازمندی های نیروهای مسلح ادامه خدمت را تا 5 سال در وزارت بهداری انجام می دهند.
ماده 7 قانون نظام وظیفه عمومی ناجا: 

قانون معافیت فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم از خدمت وظیفه عمومی مصوب 1358/02/27 شورای انقلاب ابقاء و مشمولین مذکور در آن قانون پس از طی دوره آموزش مقدماتی نظامی بقیه خدمت مقرر درآن قانون را در آموزش و پرورش انجام خواهند داد.

تبصره 1: وزارت آموزش و پرورش موظف است فارغ‌التحصیلان تربیت معلم در مراکز آموزشی، از طریق سازمان آنان را به مراکز آموزشی نظامی برای طی دوره آموزش رزم مقدماتی اعزام نماید.

 

 
نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازیچرا حقوق

 

 





:: برچسب‌ها: استخدام سرباز در ناجا ,شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی ,استخدام ارتش درحین خدمت ,ایا در حین خدمت میشود استخدام شد ,استخدام نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی ,کادری شدن حین خدمت سربازی ,استخدام سپاه از طریق خدمت سربازی ,استخدام سرباز در سپاه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: